Hva koster frakt?
For frakt i Norge betaler du kun kr 49. Dette dekker såvidt postens avgifter. Noen pakker koster for oss nesten det dobbelte å sende, men du betaler fortsatt kun kr 49! Jubel ønsker at du skal sitte igjen med en positiv opplevelse av salget og ikke føle at du har hatt en stor utgift på frakt. Vi er helt enig; det er utrolig kjedelig å betale frakt oppå det man handler, men tenk på det som at pakken tar taxi hjem til deg. På denne måter kjøper du deg tid til å gjøre andre ting, og du slipper både kø inn til byen, og betale for parkering eller kollektivt! Luksus! Frakt til utlandet koster også kr 49. Kjøper du for mer enn kr 650 sender vi deg pakken GRATIS!
Hva gjør jeg hvis pakken ikke dukker opp?
Hvis pakken ikke passer i postkassen din, leveres den til nærmeste postkontor, og du vil da motta en hentelapp. Dette kan ta litt lenger tid, enn ved normal postkasseleveranse. Hvis du ikke mottar hentelapp innen 7 dager, kontakt ditt lokale postkontor. Gi oss beskjed hvis den fortsatt ikke dukker opp! Da finner vi en ny løsning.
Hvilke betalingsvalg er mulige på jubelshop.no?
På www.jubelshop.no kan du velge å betale med enten Vipps, Pay Pal eller Visa. Dette er to helt sikre betalingsmuligheter. Har du ikke Pay Pal-konto kan du lett opprette dette. Med Visa legger du inn kortinfo, dette er ikke noe vi har tilgang på, eller som lagres hos oss. Begge betalingsløsninger er helt trygge, velg den som er enklest for deg!
Hvor lang er leveringstiden?
Vi får en mail med en gang du bestiller, og behandler ordren så fort vi kan, og i løpet av 1-3 virkedager. Pakken skal da i følge postens leveringstider være fremme innen 1-3 virkedager. Noen ganger tar det opptil en uke før posten leverer, litt avhengig av hvor i landet du bor. Hvis det er en hastebestilling, skriv dette i feltet i kassen! Det er også mulig å hente i Oslo i Kabelgaten 1b på Ulven.
Kan jeg angre på min bestilling?
Du kan så klart angre på din bestilling, gi oss beskjed så fort som mulig, så kanskje vi enda ikke har sendt avgårde varene. Send oss ditt kontonr så overføres pengene med en gang. Har du allerede mottatt varene må du returnere disse i originalemballasje. Pengene vil føres tilbake til deg med en gang vi har mottatt varene.
Mottar jeg en bekreftelse på min bestilling?
Med en gang du har bestilt vil du motta en bekreftelse på mail om hva du har bestilt. Vi legger også med en utskrift av din bestilling ved varene når de sendes.
Hvorfor må jeg skrive mitt telefonnummer i kassen?
Nettsiden er bygget opp slik at den krever et telefonnummer, men dette blir ikke lagret noe sted eller brukt til noe. Vi kommer ikke til å hverken lagre eller bruke dette nummeret til noe, så her kan du trygt skrive et telefonnummer!
Hva skjer hvis varene er ødelagt i forsendelsen?
Hvis du mottar varer som er blitt ødelagt i posten, ber vi deg sende bilde av varen på mail til henriette@jubelshop.no. Jeg tar kontakt og vi blir enige om en løsning, om du enten ønsker nye varer eller pengene igjen.
Hvorfor bes det om firmanavn i kassen?
Her kan du velge å skrive firmanavn eller ikke, kun hvis du ønsker varene tilsendt til arbeidsplassen din feks.
Er moms inkludert i prisen?
Ja moms er så klart inkludert i prisen, ingen overraskelser i kassen!
Under pakketilbud, må man bruke en rabattkode eller trekkes rabatten automatisk fra?
Pakketilbudene gjelder ikke sammen med andre tilbud. Dvs hvis det er 50 % rabatt på hele shoppen, kan du fortsatt benytte deg av pakketilbudene, men de vil ikke bli nedjustert ytterligere 50 %.
Kan jeg også få mitt Jubel-bilde på skryteveggen
Så klart du kan! Tag @jubelshop på instagram eller facebook, eller send oss ditt bilde på mail til henriette@jubelshop.no. Vi legger da gjerne ut ditt bilde hvis du ønsker.
Kontaktinformasjon
Jubelshop
Orgnr: 887904952
Postadresse: Ribstonveien 10, 0586 Oslo
Telefon: 93 43 87 89
Epost: henriette@jubelshop.no